reklama

Hovorím

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Hovorím.
Príliš nahlas o pálčivých témach
a nikdy si nedávam servítku.

Hovorím.
Príliš potichu rozcapený s tebou v posteli,
ani vtedy si nedávam servítku,
len na konci.

Hovorím.
Pravdu veľmi často a zanietene.
Klamstvo je sračka.

Hovorím.
Keď sa ma nikto na nič nepýta
a skáčem ľuďom do reči,
to už asi z princípu.

Hovorím.
O snoch, ktoré sa plnia
O túžbach ktoré sa naplnili
a celkovo som taký šťastný blbec.

Hovorím.
O neznesiteľných mukách,
za ktoré by som mal byť rád,
lebo mi prinášajú život do rúk.

Hovorím.
O telách a láskach,
no nikdy ich neporovnávam
... keď si tak pomyslím na seba.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Hovorím.
O tiahe, čo mi visí nad hlavou,
keď viem, že o chvíľu spŕchne
... vlastne len pičujem na dážď.

Hovorím.
Aj keď sa moje pery nehýbu,
to vnútorné obrazce
so mnou zvádzajú monológ.

Hovorím.
V dobrej nálade,
ktorá sa vie bleskurýchle zmeniť.

Hovorím.
Do vetra a po vetre.
Do skál, ktoré vedia načúvať
a do hladiny jazera,
ktorá mi svojimi vlnkami odpovedá.

Hovorím.
Ako zmyslov zbavený.
V úžase, záchvate, chaoticky
... proste čistý jebo.

Hovorím.
O pive, ktoré je dobré
a o tom ako neznášam Heineken.

Hovorím.
O láske, strachu, politike...
A veľa krát ich všetky splietam,
ako klbko pre hravé mača.

Hovorím.
V banálnych metaforách,
ktorých význam nechávam,
len tak doznievať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Hovorím.
Áno hovorím,
už len stačí
sa naučiť počúvať.

Pre záujemcov, moja facebooková stránka, kde zvyčajne dodávam aj pokec k básni a tak: https://www.facebook.com/spisovatelodvsadial/?fref=ts

 

Denis Jacko

Denis Jacko

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  9x

29,poézia nie je únik, nikdy Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu