reklama

Klasika je dobrá na nervy

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

„Napíš o mne báseň."
Povedala, keď som sa už obúval.
„Nemôžem."
Zakontroval som bezcitne.

„Ale, veď si básnik."
Dodala obratom.
„Áno, niekedy."
Nedal som sa odbiť.

„Tak mi napíš báseň!"
Hádzala po mne blesky.
Pustil som si Stravinského,
dal slúchadlá do uší.

Otváram dvere,
odchádzam.
Nepočujem jej naliehanie.
To je dobre.

Vychádzam na ulicu.
Slniečko svieti.
Ostávam s Igorom sám.
To je tiež dobre.

 P.S. Moja prvá vydaná zbierka básní, zakúpiť si ju môžte priamo u mňa, stačí ma kontaktovať napríklad na FB profile: https://www.facebook.com/JackoDenny

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

pre fans: https://www.facebook.com/Denis-Jacko-499705440201213/?fref=ts

Obrázok blogu
Denis Jacko

Denis Jacko

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  9x

29,poézia nie je únik, nikdy Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu